Az értékesítési promóciók képes könyve nagykorú lett!
A népszerű ötletadó kiskönyv mindenki számára hasznos, legyen szó tervezőkről, marketinges döntéshozókról vagy beszerzőkről. 500 új csomagolási és displayötletet mutat be a kiadvány.
Több mint 200 oldal arról, hogy az utóbbi két évben milyen konstrukciókkal jelentek meg a piacon a legismertebb nemzetközi márkagyártók. Legyen szó diszkontokról, elektronikai cikkeket vagy élelmiszereket árusító üzletekről – az értékesítési csatornától, illetve iparágtól függetlenül – az STI Group változatos lehetőségeket sorakoztat fel az értékesítéshelyi termékprezentációra.
A 18. kiadvány összeállításával, illetve a kiadvány nagykorúvá válásával, az STI Group ismét bizonyítani kívánja régóta fennálló csomagolási és POS-szakértelmét. A kiskönyv, amelyet az iparág piros POS bibliájaként is emlegetnek, az elmúlt két évtizedben rendszeresen megjelent.
A kiadvány a [email protected] e-mail címen megrendelhető.