Válságállónak bizonyult a barkács-szegmens
Kétszámjegyű növekedés a hobbi- és barkács-üzletágban.
Kétszámjegyű növekedés a hobbi- és barkács-üzletágban.
Az ügyfélhűség nem jön magától, azért tenni is kell. Meglévő partnereinket jutalmazhatjuk például hűségprogrammal.
Így hatott a csomagolóanyagokra a járványban felpörgő forgalomnövekedés.
Nem az anyag a probléma, hanem hogy mit kezdünk vele hulladékként – erre mutat jó irányt a Lidl cipője.
Nemcsak egészségügyi-szervezési, hanem logisztikai szempontból is óriási kihívás volt az államigazgatásnak.
Akár kilencvennyolc százaléka is le tud bomlani hő és víz hozzáadásával, még a háztartási komposztban is néhány nap alatt.
Díjnyertes pálinkásüveget alkotott az Óbudai Egyetem csomagolástervezője.
Autóipar: a partnerség jobban kifizetődő válságos helyzetekben.
A Siemens bemutatta a logisztikai területhez kötődő új fejlesztéseit a Logisztika Napjai rendezvényen.
Egy évvel ezelőtt a koronavírus-járvány egymás után ütötte ki a világ országait, a gazdaság teljesítménye hanyatlott, az emberek egy része pánikszerűen vásárolt a boltokban.