A COVID-19 erősíti az újrahasznosítás iránti tudatosságunkat
Egy európai felmérés magyar válaszadóinak 95 százaléka az eddigieknél többet akar tenni az újrahasznosításért.
Egy európai felmérés magyar válaszadóinak 95 százaléka az eddigieknél többet akar tenni az újrahasznosításért.
A valós pozitív eredményekhez minden „zöld” kezdeményezés esetén létfontosságú lenne a tiszta tájékoztatás. A csomagolóipar most kereszttűzben van.
A Camera 60 kreációi pont úgy néznek ki, mint egy divatház táskája, csak az alapanyaga sokkal olcsóbb, jellemzően szemét.
A DS Smith ambiciózus, kétlépcsős fenntarthatósági stratégiával erősíti a körforgásos gazdaság iránti elkötelezettségét.
A Jaguar és Land Rover padlószőnyegek a jövőben prémium minőségű, újrahasznosított műanyag fonal felhasználásával készülnek.
Elkerülhetetlen, egyre több áruházlánc, termelő halad a zöld csomagolás felé.
A Bodrogi PET Kupa résztvevői 6 tonna hulladékot gyűjtöttek össze, aminek legalább felét újrahasznosítják.
A Lenovo fenntarthatóságához jelentősen hozzájárul az önzáró doboz és a visszaküldhető csomagolás.
Ha fóliázott papírcsomagolású terméket vásárolunk, szelektív kukába dobás előtt válasszuk szét a papírt a műanyagtól!