A McDonald’s egyszerűsíti és korszerűsíti csomagolásait, melyek teljesen új illusztrációkat kapnak a korábbi hatalmas M betű helyett. A gyorsétteremlánc új csomagolása „örömet és lazaságot sugároz”.
Csak a sültkrumpli csomagolásán marad a megszokott piros és sárga szín
A McDonald’s a Pearlfisher tervezőirodát kérte fel a márka globális csomagolásainak újragondolásásra. A cél olyan merész grafikai rendszer megalkotása volt, amely „örömet és lazaságot” sugároz. A vektorgrafika jellegű illusztrációk pedig a gyorsétteremlánc menüjén szereplő adott termékekre reflektálnak.
A termék egyik fontos összetevőjét mutatja be az illusztráció (Kép forrása: Pearlfisher)
Az új csomagolás teljesen elrugaszkodik a korábbiaktól, amelyeken az étteremlánc sokkal inkább tipográfiai megközelítést alkalmazott – olvasható az octogon.hu oldalán. A Pearlfisher ambiciózus, egységes vizuális keretet készített a márka termékportfóliójához azáltal, hogy a termékek egy-egy fontos összetevőjét hangsúlyozza a csomagoláson, azonnal felismerhetővé téve azokat.
A Big Mac szendvics dobozán például a híres burger rétegeinek keresztmetszete jelenik meg, a McMuffint egy fehér háttér elé helyezett hatalmas tojássárgájaként képezték le, a Cheesburger esetében pedig az olvadó sajtot emelték ki. Egyedül a sültkrumpli csomagolásán marad a hagyományos piros és sárga szín.
A McDonald’s a második gyorsétteremlánc, amely idén új külsővel jelentkezett. Januárban a Burger King mutatta be teljes rebrandingelt arculatát.