A történetmesélés az egyik kulcsa a hatásos márkaépítésnek, és 2021-ben számtalan olyan márkával találkozunk, ami egy mesét fog átadni a csomagolásán.
Ez az év várhatóan olyan karaktereket fog bemutatni, amelyek túllépnek a kabalaállat szerepén, és látszólag a saját megvalósult történeteiket mondják majd el. Ezek a figurák életre keltik a márka történetét, gyakran egy rajzfilmszerű, humoros módon, amely olyan érzetet kelt, mintha egy képregényt olvasgatnánk, amint átfut a szemünk a csomagolás kialakításán.
Peachocalypse csomagolás
Hazai példát is találunk az új trend bemutatására. A SIPOS Csoport digitális nyomdájában egy prémium minőségű kutyaeledelhez készült csomagolási ötlet. A kreatív megjelenéssel a történet (Zokni és Tötyi) egy teljes képbe állítható.
Zokni története az állateledel-csomagoláson
A gyártásról és az inspirációról készült videó: