A Ball Corporation 18 ezer élelmiszerüzletben, drogériában vagy más B2C boltban tette elérhetővé az újrahasznosítható alumíniumpohár a termékét, de egyelőre csak Amerikában. A cég poharai az USA ötven államában vásárolhatók meg.
Fenntartható csomagolási megoldás
„Alig vártuk, hogy ismét visszatérjünk a kiskereskedelembe ezúttal az innovatív, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumpohárral – nyilatkozta a cég elnöke. Dan Fisher hangsúlyozta, hogy nagyon komolyan veszik az újrahasznosítást, és folyamatosan keresik azokat a megoldásokat, amelyekkel csökkenthetik a csomagolóanyagok okozta környezetkárosítást.
Kép forrása: Ball Corporation
„Az alumíniumpoharunk valóban nagyon innovatív termék. Növeli a fenntarthatóságot, mivel visszaszorítja műanyaghulladék mennyiségét, ami például kisebb-nagyobb összejövetelek során keletkezik. Azzal, hogy a legnagyobb üzletláncoknál tettük elérhetővé, arra számítunk, hogy széleskörben érjük el a fogyasztókat, akik számára a jövőben is sok fenntartható megoldással készülünk.” – mondta Sebastian Siethoff vezérigazgató.
Az országos terjesztés hatalmas ugrás a Ball számára, hiszen 2019 óta dolgoznak rajta, hogy az újrahasznosítható alumíniumpohár a demóprojekttől eljusson a kereskedelmi forgalomig. Jelenleg két méretben, 4,7 és 5,9 deciliteres változatban érhető el – olvasható az Ink World oldalán és a Sign & Display fordításában.