A Milli Jegeskávé 360 fokos, Jóbarátok tematikájú kampányt indított. A Milli egy hónapon keresztül tévészponzoráció keretében támogatta a Jóbarátok sorozatot a Viasat3 és Visasat6 csatornákon, júniustól pedig két hónapos tévékampány veszi kezdetét.
Idézetek is helyt kaptak a csomagoláson
A teljes kávéportfóliót érintő „Friends” kampányban minden kiszerelés egyedi designt kapott a Warner Bros Consumer Products-cal együttműködésben.
Kép forrása: Milli Jegeskávé
A 300 ml-es jegeskávéra a sorozat ikonikus elemei kerültek, mint például a Central Perk kávézó kanapéja, Phoebe gitárja, vagy Marcel, Ross majma. A márka mind a hat főszereplőnek dedikál egy-egy dobozos kávét.
A kampány első felében a Ross ihlette Milli Caffé Latte, a Monica ihlette Milli Caramel Latte és a Phoebe ihlette Milli Double Shot Espresso közül választhatnak a rajongók. Az adott csomagoláson a karakterekhez kötődő grafikai elemek és idézetek is helyet kaptak – olvasható a kreativ.hu oldalán.
Kép forrása: TV Overmind
Egy teljesen új kiszereléssel is előrukkolt a márka: az egy literes jegeskávé kizárólag „Friends” csomagolásban érhető el promóció ideje alatt vagy a készlet erejéig. A csomagolás grafikája a sorozat híres kávézóját, a Central Perk-öt jeleníti meg – 4 terméket összeforgatva kapjuk meg a teljes képet.