Ha felidézzük magunkban a frissen letusolt bőr súlytalan, tiszta, illatos puhaságát, világos színek, áttetsző pára, pasztell árnyalatok, a könnyű, szinte érzéki érintés világa bontakozik ki bennünk…
…és ezt használta ki zseniális érzékkel a Klar Hydra-Boost kozmetikum-termékcsalád újratervezésével megbízott dizájnstúdió. A Xile- grafikusai maradtak a lényegnél: a KLAR (magyarul ’tiszta’) termékcsalád a kristálytiszta folyadék jelentését hordozza, hogy megfeleljen a márka lényegének, a hidratált bőr és a testi higiénia fenntartásának. A projekt kulcsfontosságú eleme a vizuális koncepció, amelyet a vízcseppek és az erősítő hatás kombinációja ihletett. A dobozok oldalán Dalí festményeit idéző effektussal, szinte elfolyó betűk, a fő vizuális felületen alkalmazott elmosódott hatás kiemeli a szérum élményét – gyengéd és nem irritálja a bőrt.
forrás: PackagingOfTheWorld