Az egyetlen származású csokoládémárka, a Cox & Co. „első” flow wrap papíralapú csokoládécsomagolást fejlesztett ki, amely lehetővé teszi az összes műanyag kivonását, és ezzel a fogyasztók számára egy újrahasznosítható megoldást kínál.
Fenntartható, és a költséget is csökkenti
A Cox&Co. új papírfóliás megoldásának minimum 12 hónapos az eltarthatósági ideje. A flow wrap megoldás a cég komposztálható műanyag csomagolásának kiváltására készült, emellett a szemétlerakóba kerülő csokoládécsomagolási hulladék mennyiségének csökkentése is a cél.
A Cox&Co. azt mondja, hogy egy olyan időszakban, amikor a kakaó ára jelentősen megemelkedett, az új csomagolás lehetővé teszi számukra, hogy 35%-kal csökkentsék a csomagolási költségeiket, ellensúlyozva az áremelkedést – olvasható a Packaging Europe oldalán.
A márka egy nagyobb édesipari csoporthoz tartozik, és célja, hogy a csomagolást széles körben elterjessze. Az új papírcsomagolás három ízében kerül felhasználásra: Mint Crunch, Miso Caramel és Bee Pollen & Honey.