Citroën AMI egyszerű és intuitív digitális ökoszisztémája által tökéletesen kiszolgálja a megújult mobilitási igényeket.
Képek forrása: GEFCO
A partnerség révén a GEFCO intézi a házhoz szállítást is. A kézbesítést végző járművezetők mindegyike jól felkészült a jármű használatával kapcsolatban, így kérdés esetén könnyedén tudnak segíteni a vásárlóknak, hogy azok azonnal ki tudják használni a modell minden funkcióját. Mindez a 100%-ban digitálisan intézhető adásvétellel kiegészülve, egészen páratlan ügyfélélményt nyújt.
Képek forrása: GEFCO
Fabrice Barthe, a Gefco Olaszország ügyvezető igazgatója elmondta: „Büszkék vagyunk rá, hogy együttműködhetünk a Citroënnel a városi mobilitás fogalmát forradalmasító AMI-100% Electric autó kapcsán. A GEFCO az aktuális egészségügyi követelményekre ügyelve is közvetlenül az ügyfelek ajtajáig hozza a konfiguráció, a testreszabás és a kézbesítés lehetőségét. Örömmel tölt el, hogy részesei lehetünk ennek a kalandnak, és hogy a Citroën Olaszországgal dolgozhatunk együtt egy igazán kivételes vásárlói élmény érdekében!”