Az online élelmiszervásárlással foglalkozó Kifli.hu 2019-ben indult, és bár a járvány is segítette a gyors felfutást, a sajátos üzleti filozófia is fontos szerepet játszik a sikerükben – hangzott el az OTP Business Café legutóbbi adásában.
A Kifli.hu magyarországi ismertsége azt bizonyítja, hogy egy jól működő üzleti modellel a legváratlanabb helyzetekben, rövid idő alatt is kiugró eredményeket lehet elérni. Klekner Péter, a cég ügyvezető igazgatója megerősítette, hogy a járvány berobbanása majdnem veszélyessé növelte ismertségüket. A rohamosan felfutó kereslet kielégítése pedig nem várt kihívások elé állította a céget, a kiszolgálás színvonalának fenntartása miatt.
Klekner hangsúlyozta a gyorsaság, a megbízhatóság és a vásárlóbarát hozzáállás fontosságát. Az ügyfélélmény megteremtésében a vásárló igényeinek felmérése az első, az ügyvezető néha maga is felhívja a vásárlókat, hogy megismerje a benyomásaikat. Az ügyfélélmény szempontjából a futárok személyes viselkedése is fontos: miként teremtenek kapcsolatot, hogyan reagálnak a vásárlók kéréseire a rövid találkozásuk alatt.