fbpx

Az L-Mobile Hungary és a Saint-Gobain Rigips nyerte el a Kelet-Közép-Európai Logisztikai Kiválósági Díjat

Írta: Szerkesztőség - 2018 január 13.

A kiemelkedő logisztikai és ellátásilánc-megoldásokat elismerő díj célja, hogy – többek közt számos publicisztikán keresztül – hívja fel a figyelmet a már működő raktározási, logisztikai és ellátásilánc-menedzsmentet támogató megoldásokra, illetve vállalkozásokra, valamint ösztönözze az iparág szakembereit további fejlesztések kidolgozására és bemutatására.


Balról jobbra: Pető Vendel, a Thyssenkrupp IT specialistája, Szoboszlay András, az L-Mobile értékesítési vezetője, Prof. Sebastian Kummer, a Bécsi Közgazdaságtudományi Egyetem Szállítmányozási és Logisztikai Intézetének vezetője, Günter Kowald, a Saint-Gobain Rigips Austria export- és ellátásilánc-igazgatója, Robert Stieg, a Saint-Gobain Rigips Austria logisztikai menedzsere

KIVÁLÓ RAKTÁROZÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁS

Az L-mobile Hungary fejlesztése, a Yard/Dock Management Solution, az objektumok fizikai nyomon követése mellett képes az ehhez kapcsolódó adatvizualizációra is. A rendszer elvégzi a feladatok automatizált tervezését, figyelembe veszi a rakodó állomások aktuális foglaltsági állapotát és az adott objektumra kiadott feladatok sorrendjét. Bluetooth Low Energy (BLE) technológiára épülő helymeghatározó rendszer is használható a pozicionálásra, amennyiben a beltéri helymeghatározáshoz GPS nem alkalmazható.

Az L-mobile fent említett Yard Management megoldása került bevezetése a Thyssenkrupp Ferroglobus Zrt-nél.

A gyártó-kategóriában az ausztriai Saint-Gobain Rigips nyerte el a legkiválóbb gyártói megoldásért járó díjat az időkihasználást maximalizáló alkalmazásáért. Az építőanyag-ipar egyik vezető vállalataként teljes mértékben átszervezte az ellátási láncot annak érdekében, hogy megfeleljen a vevői és szállítói szükségleteknek.

A megoldással a Rigips gondoskodik arról, hogy ügyfeleik kiszámítható, átlátható és valós idejű információkhoz jussanak, ami közel 99,98%-os időben történő szállítást tesz lehetővé, így megrendelőik várakozási ideje közel 0%-ra csökken. A rendszer előnye a rövidebb betöltési és várakozási idő mellett a pontos információ a rakomány megérkezéséről, mellyel a kipakolás megszervezése is lényegesen könnyebb, és számos ponton jelentős költségmegtakarítás érhető el.

Bővebben a rendezvényről itt olvashat: http://www.translogconnect.eu.