fbpx

A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser

Írta: Kalmár Nárcisz - 2019 július 03.

A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel. A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.

A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén véghez vitt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttörőjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja.

A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI- (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magában egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg 70000 felhasználóval rendelkezik világszerte.

A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel – mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. – A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségimédia-felületekhez hasonló elven működik – folytatja Weisz. – Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket – mondja a menedzser. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.