Egy idei kutatás arra mutat rá, hogy a csomagolások színénél, formájánál és mintájánál kezd sokkal fontosabb lenni az, hogy miből készült – érthető módon főleg a fiatalabbak körében. Kézenfekvő az is, hogy a papír és a karton népszerűbb, míg a környezetszennyező műanyagok megítélése – különösen az egyszer használatosoké – folyamatosan romlik. A Two Sides kutatását idéző Médiapiac szerint tehát a műanyagszeméttel kapcsolatos edukáció meghozta a gyümölcsét, és a fogyasztók számára fontos a fenntarthatóság. A Rondo Hullámkarton Kft. ügyvezetője, Miklós Zsolt a lapunknak elmondta: a 25-34 közötti korosztály közel fele már nem vásárol olyan ételeket és italokat, amelyeket nem környezetbarát vállalat gyártott, a 30 év alattiak pedig könnyedén váltanak márkát, ha az nem olyan értékeket képvisel, amivel azonosulnak.