Csomagolás: mintha a kaptárból vennéd a szappanodat

Írta: Kohout Zoltán - 2022 november 15.

Újabb eklatáns példa rá, mennyit számít, miben kapod meg a terméket.

doboz

Ha egy szimpla műanyag dobozba vagy zacskóba bevágunk egy szappant, az a csomagolástervezés szempontjából nagyjából a zéró megoldásnak minősül. Lehet, hogy megóvja a terméket ilyen-olyan mechanikai hatásoktól, de hogy érdeklődés vagy kedvet nem gerjeszt a vásárlóban, az borítékolható. Ezért aztán az Ideogrambkk nevű dizájnstúdió úgy tervezte újjá a B-Care gyógynövényes szappandobozát, hogy visszatért a termék legeredetibb világához. A logó egy méh, amely tükrözi a márkanevet, és felismerhető karaktert hoz létre. A hatszögletű csomagolás méhkaptárra emlékeztet, kihelyezhető és egymásra rakható, hogy még jobban hasonlítson egy méhkaptárra, ami kiemelkedő és egyedi. A főbb összetevőket, mint a méz és a lime, a kulcsfontosságú vizualizáció tartalmazza virágrajzzal, tetején egy levéllel, amely megmutatja a teljesen természetes összetevőket.

Mint a kozmetikumoknál általában, itt is a finomság, a lágyság, a természetes összetevőkre jellemző egyszerűség dominál.

forrás: Packagingoftheworld