fbpx

eMAG: igény van az offline vásárlásra

Írta: Transpack-2021/IV. lapszám cikke - 2021 október 08.

Manapság általában arról hallunk, hogy az offline kiskereskedelem visszaszorul az intenzíven terjedő online-nal szemben. Most – azaz szeptemberben – viszont az eddigi legnagyobb alapterületű üzletét nyitja meg az eMAG.

A megszokottnál jóval nagyobb raktárkészlet fenntartása mellett, az eMAG márkabolt showroomja a korábbi üzleteknél sokkal több terméket fog befogadni. Az eMAG az online mellett offline-ban is erőteljesen van jelen, és terjeszkedik: három budapesti és két vidéki egységet működtet. A szeptemberben nyíló új üzlet, a 400 négyzetméteres alapterületével az eddigi legnagyobb szaküzletük lesz Magyarországon, amelyben egy tágasabb bemutatótermet is kialakítanak – írta a portfolio.hu.

Az elektronikai, informatikai, háztartási gépeket, eszközöket forgalmazó vállalat számára továbbra is stratégiai fontosságúak a hagyományos szaküzletek, mert a vásárlók bizonyos típusú rendeléseihez mindig is igényelni fogják a munkatársak személyes közreműködését. Egyébként azt tapasztalják, hogy ahol offline bolt nyílik, a környéken az internetes rendelések száma is jelentősen nő.

 

eMAG logó

 

Kohout Zoltán