Allűr? Túlcivilizált és antropomorf sznobizmus? Avagy az esztétikai és érzelmi alapokon álló gondoskodni vágyás táplálta fogyasztói igény? Lássuk, hogyan ad választ ezekre a kérdésekre egy csomagolás!
A nyávogó macska hangját idéző elnevezésű MAOWOO cég és a DXD Studio valóban holisztikus megközelítést alkalmazott csomagolásuk tervezésénél. Az „életmód-esztétikát” a „tudományos macskaápolással” ötvözték, hogy olyan terméket alkossanak, amely nemcsak a macskák igényeit elégíti ki, hanem a modern városlakók otthonaiba is illeszkedik. A dizájnnak legragyogóbb jellemzője a 毛兀 kínai karakterek okos használata a macska arcának kialakítására, kiegészítve szájjal és bajusszal. Ez a kreatív megoldás erős és közvetlen kapcsolatot hoz létre a MAOWOO márka és a macskatulajdonos között: érzelmi és arculati motívumot csen a márkaidentitás kialakításába, a márkához fűződő attitűdök rögzítésébe.
A csomagoláson lévő fogantyú másodlagos célja egy játékmódváltó. Sok hagyományos macskaeledel-csomagolás szokványos, téglalap alakú. A MAOWOO és a DXD Studio megtörte a hagyományt a különleges és szép fogantyúval – majdnem olyan, mintha magunknak vinnénk haza a kedvenc pékségünkből valami finomságot a délutáni regényolvasáshoz…