A KOMETA 99 Zrt. átalakította arculatát és termékportfólióját: termékei megújult csomagolást kapnak, ezzel egyidőben pedig TV és online kampány indul egy reklámfilmmel. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit!
A kométa szó üstököst jelent. Ebből merített ihletet a reklám készítője is, ami a vállalat új arculatát kívánja bemutatni. A Balatonon egy csónakból figyeli a csillaghullást több generáció: nagypapa, apuka és kisunoka. A film felhívja a figyelmet a megújult külsőre, a végén pedig a cég ügyvezetője, Giacomo Pedranzini is feltűnik.
A Kometa letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót és csomagolást szeretett volna létrehozni. A kampány és a megújulás egyik célja, hogy a jelenlegi fogyasztói bázisuk mellett a fiatalabbakat is megszólítsák és elérjék – mondta Rédey Iván, a KOMETA 99 Zrt. marketing vezetője. A Kometa „Útravaló minden generációnak” szlogenje változatlan maradt.
Kép forrása: KOMETA