Januártól új mezben „lép a pályára” a Sport szelet

Írta: Czékus Mihály - 2024 február 27.

A márka csomagolása pozitív érzéseket és kedves emlékeket ébreszthet a fogyasztókban. A márka azonnali felismerése a csomagoláson keresztül a vásárlói hűség egyik mozgatórugója. A termék csomagolásának kialakítása bemutatja a márka vizuális történetét, mielőtt az emberek megismerkednének a tartalom minőségével.

A Sport szelet már generációk óta az édességkedvelők favorit csokoládéja. A múlt hónaptól új fólia és kartoncsomagolással jelentkezik a hét évtizede múltra visszatekintő édesség. A „mezcsere” nincs hatással a bel tartalomra, a termék jellemzők változatlanok.

A csomagolás átalakításával a gyártó új arcot adott a piacon már ismert terméknek. A design kialakításánál fontos szempont volt, hogy a mai fogyasztói elvárásoknak megfeleljen, de megőrizze a jól ismert márkajegyeket is, így a megjelenés korszerűbb lett, mégis felismerhető maradt.

A logó frissítése és a sportos koncepció egységesebb, figyelemfelkeltőbb, lendületesebb külsőt biztosít a kedvelt Sport szelet portfóliónak.

Az új csomagolás bemutatkozása itt tekinthető meg:

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.